Loading

Paldiski maantee 33, Keila

+372 5190 9103

info@hr-service.ee

E-R:  9:00 -18:00

E-R:  9:00 -18:00
Võta meiega ühendust +372 5190 9103
Paldiski maantee 33, Keila

Et Teie tervis oleks hea, peab iga aasta arsti juures käima kontrollis, eks? Sama lugu on ka Teie autoga – regulaarne diagnostika Teie sõidudukile võib tuvastada vead ennem, kui nende remontimine läheb kalliks maksma, või veel hullem, jääte oma autoga tee äärde. Kuigi paljud auto omanikud arvavad, et diagnostika on vajalik ainult siis, kui mootori tuli süttib armatuuril on ennetava lähenemisega auto hooldamisel väga palju eeliseid.

Viimaste aastakümnete jooksul on toimunud tehnoloogilised edusammud autotööstuses. Tänapäeva autod sisaldavad juhtmooduleid, mille abil on võimalik vigu detailselt diagnoosida. Tänapäeva autode erisus nõuab diagnostikaks vajalikke abinõusid, autod on varustatud aina rohkem elektroonikaga. Meil teeninduses on vea tuvastamiseks vajalik seade, et aidata Teie sõidukil leida vead ja need ka parandada.

 

Mida on võimalik tuvastada diagnostika testiga?

Diagnostika testiga on võimalik tuvastada sõiduki mootori, käigukasti, väljalaskesüsteemi, pidurite ja muude põhikomponentide rikked. Samuti on võimalik tuvastada kütusepihusti, õhulugeja, mootori jahutuse, süütepoolide ja väljalaske süsteemiga seotud puudused.

Levinud vale arvamused on see, et diagnostika testiga tehnik teeb kindlaks täpse vea, mille tulemusena sõiduki mootori tuli armatuuril süttis. Reaalselt aga veakood ütleb spetsialistile, milline mootori komponendi parameeter jääb norm väärtusest välja. Seal aga tuleb kasuks, vana hea inimese aju, kuna spetsialist kasutab põhiprobleemi diagnoosimiseks kogemusi ja pädevust.

Varem, kui autod ei olnud varustatud juhtmoodulitega oli vigade tuvastamine aeganõudev ja kulukas, arvestades seda, et autoomanikud tõid oma auto teenindusse alles pärast probleemi ilmumist. Nüüd suudavad auto juhtmoodulid tuvastada probleeme juba ammu enne, kui probleem jõuab süveneda. Korra aastas on soovitatav sõidukile teostada diagnostika, et tuvastada pisemadki vead, mida ei ole võimalik näha ega kuulda ning ei pane armatuuril mootori tuld põlema.